Friday, February 11, 2011

有时候,我突然会去想
“难道我应该把自己变回去以前的我吗?”
还是现在是好的?
有些事,真的把我弄乱了
你你你你 , 很厉害!xD


nothing more i can say.
i just say that.
you are nice.
although i cant do anything for next. just can like now.
maybe. now is the best..=) so i didnt think too much.. look forward.





为什么BRASS跟WOODWIND不能一起玩,一起SOT?我期待已久的事,还是一样的

No comments: